Valmennusryhmä

Nuorten valmennusryhmä Junnut

Ryhmän toimintaan ovat tervetulleita eri-ikäiset suunnistusta harrastavat koululaiset. Jos suunnistaminen kiinnostaa uutena harrastuksena, kannattaa rohkeasti ottaa yhteyttä.

Ryhmän toiminta ei maksa erikseen, vaan mukaan pääsee seuran jäsenenä.
Jos lapsi/nuori ei vielä ole seuran jäsen,  tietoa seuran jäsenyydestä löytyy täältä.

Nuorten valmennusryhmä Junnut harjoittelee talvikaudella  keskiviikkoisin klo 18-19 sisätiloissa Huhmarnummen koulun liikuntasalissa, Pihtisillantie 303.

Ilmoittautuminen tapahtuu SUOMISPORT-kutsulinkin kautta  (pyydä linkki nuorisojaoston yhteydenottolomakkeella).

Kuntorastikaudella Junnut harjoittelevat keskiviikkoisin kuntorastien yhteydessä. Kuntorastikalenterista löytyvät  tarkemmat tiedot tapahtumista,  mm. opastukset keskiviikon kuntorastipaikoille.

Kauden 2024 ohjelmaan kuuluu säännöllisten harjoitusten lisäksi: