Jäsenille

Vuoden 2024 jäsenmaksut:

Jäsenet voivat maksaa joko kuntorasti sisältävän jäsenmaksun, tai pelkän jäsenmaksun, jolloin kuntorasteilla käynnit tulee maksaa erikseen. (Kuntorastien kertamaksu v. 2024 on 7 €)

Kuntorastit sisältävät jäsenmaksut 2024

• aikuiset 50 € / hlö
  • eläkeläiset 40 € / hlö
  • lapset, nuoret, opiskelijat 30 € / hlö
  • perhe 100 € (samassa taloudessa asuvat)
  • ikääntyneet (80+) 0 €

Jäsenmaksu, joka EI sisällä kuntorasteja 2024

• kaikki 30 € / hlö
  • kannatusjäsenmaksu 250 €, jolla on oikeus kahteen kausikorttiin iltarasteille

Maksa jäsenmaksusi Rasti-Vihdin tilille:

Rasti-Vihdin tilinumero: FI81 5297 0020 2258 85

HUOM! Kirjoita viestikenttään: Jäsenmaksu 2024 ja henkilöiden nimet, keitä maksu koskee.

Jäsenasioita hoitaa Kimmo Salenius: jasenvastaava@rasti-vihti.fi

Jäsenmaksun maksaminen onnistuu myös liikuntaseteleillä ja ePassilla, Edenredin, Eazybreakin ja SmartumPay mobiilisovelluksilla. Käyttäessäsi edellämainittuja maksutapoja tai kun maksat perhejäsenmaksun, ilmoitathan sähköpostilla jasenvastaava@rasti-vihti.fi keitä maksu koskee.

Toivomme jäsenmaksujen olevan maksettuja 31.3.2024 mennessä, jotta saamme ajantasaiset listat kuntorastien osallistumisoikeuksista toimihenkilöille.

Liittymislomake uudelle jäsenelle (kun olet maksanut jäsenmaksun)

Alla on liittymislomake, jonka avulla saat tunnukset Rasti-Vihdin nettisivujen jäsenosioon.

Täytä lomake, jos sinulla ei ole vielä tunnuksia. Näin saamme kerättyä jäsentietoja, joiden avulla voimme lähettää sähköpostitse tiedotteita jäsenille.

Huom! Jos olet jo rekisteröitynyt viime vuonna tai aikaisemmin, niin älä rekisteröidy = älä lähetä tätä liittymislomaketta uudelleen.

Myöhemmin mahdollisesti muuttuvat yhteystietosi päivität itse jäsensivujen kautta.